NaimeYilmaz
Doğumumu bekliyorum ve o kadar uzun o kadar güzel anlatmışsın ki, sanki şimdi bende doğuma gidicekmiş gibi heyecanlandım. Herşey istediğin gibi gitmemiş olabilir olsun ne olmuş sanki, önemli olan güzel evladının artık koynunda olması sağlıkla büyüsün umarım yakışıklı, tombik kollarından yerime de ısır bi tane :)