NaimeYilmaz gözün aydın allah analı babalı büyütsün canm geçen sezeryan postu vardı orda normal doğumu destekliyodun büyük konuştun sezeryan dogum değil ameliyat diye Oraya da yazdm büyük konsma son anda sezeryan olabilrsn diye dediğim gbi olmş sende doğum yapmamış ameliyat olmşsun😂😂 neyse önemli olan bebeğin iyi olması