snowpress benim mantigim almiyor bunu soylen kadinlarimizin esleri hasta olsalar misal sancilar icinde kivransalar sonra iyilestiklerinde kadinlar adamlara sadece merhametmi besler arzulamazlarmi kocalarini??
Cinsellik bambaska bir durum hem insan aci tatli herseyi birlikte yasadikca bir olmazmi? Bebegi tek başımıza yapmiyoruz . Ben ne kadar fiziksel yorgunluk zorluk yasiyosam esimde benimle bir manevi zorluk yasiyor. Eminimki benimle bir o sancilari oda cekecek ve artik son haftalarimiz dogumdan sonra birde 40gun var eminim birbirimize karsi merhametten ziyade her turlu arzuyu besleriz .
Biz bebisi birlikte cok isteyerek yaptik dogumada birlikte girecegiz Allah nasip ederse esimden daha fazla rahat edebilecegim bir insan yok.