3 çocuk doğurdum hepsinde bana destek di sağolsun yalnız kızlarımı doğururken sadece doğumhaneye almadılar hastaneyle alakalı bi durum geçen ay oğluma doğum yaptım herkese tavsiyedir iki olayı da yaşayan bi kardeşiniz olarak kesinlikle eşler doğuma girmeli her açıdan çok başka bambaşka bi duygu hele ki benim kocam girdiyse herkesin kocası girer çünkü senin sancı çekmene bile dayanamıyorum o anda ki haline nasıl dayanayım diyen bi adamdı acayip anlayışlı oluyorlar her açıdan nazlı bi insan değilim hatta canım çok diridir bana kızıyodu yat dinlen yoruldun ayakta gezme diye nazlandırmaya çalışıyo