snowpress Eşim istemiyor. Ben de anlayışla karşılıyorum. Asla zorlanıyorum. Doğuma kadar yanımda dursun, bana destek olsun yeterli bence de. Ben de başkasının doğumuna yakın anlarına şahit olmuştum. Hiç hoşuma gitmemişti doğrusu. Hâlâ hatırlarım o anları. Kafamda hiç iyi şeyler kalmadı malesef. Tamamen eşe bağlı bir durum bence. Eşin düşüncesi ne yöndeyse saygı duyup, ona göre hareket etmek gerekir diye düşünüyorum.