AylinCk Son 37 şuan kaburga ağrısı yaşıyorum 😞😞allahım sıcaklar bi yandan kaburga ağrıları ağırlaşmak bi yandan hemencecik sağlıkla o günlere gelelim 🧿🧿
Esraali mucizem09_ yok ben lohusa dönemine razıyım en azından kısıtlı değilim böyle ne yatma ne oturma 😂😂yine de cok sükür geldik bu zamana
turkanay Esraali Amin cümlemizin inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde yavrularımızı kucağımıza alırız inşallah 🤲
[silindi] Esraali ay öyle anlasildi demi pardon😂 ilk kizim da erken gelecek diye bizi 32den sonra ayaga dikmişti de ama 40ta zor geldi de🤭🤭
akgunbirsen gokhande çok tuzlu beslenmek gibi 0 tuz ile beslenmekte ödem yapar bilginiz olsun. Az tuzlu beslenme. 👍🏻
gokhande akgunbirsen olması gerektiği gibi tuz tüketimim var ne fazla ne az orta karar bilgi için teşekkürler ☺️
Asyaa02 Esraali uygulamaya göre 77 gün ama sezaryen olacağı için 2 haftayı saymazsak eğer 63 gün kalmış oluyor. Aynıyız yani 😊
Ozgekdr Benimde 58 gün kaldı kısmetse. Ama bir kaç gündür komadayım sanki taş bağlamışlar, ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum🤷♀️ Allah yardımcımız olsun