Aynur-13 Esraali benimde son 64günüm ağırlaşmadım ama yavaşladım bende dün 5 Kat merdiven çıkıp aşağı inerken çok ama çok zorlandım ilk defa ölücem sandım
mucizem09_ Esraali ondan belkide hareketlerin kısıtlanmistir Allahtan benim cikmsdi oyle bol giyince belli olmuyor anca sıktirmali dar seyler giyiyorum ozaman belli oluyor. Ama ister istemez ksrin cikmasada insan agirlasiyor bebiste kilo aliyor onun agirligi oluyor. Sekermi var yoksa normslmi oyle fazls
Esraali mucizem09_ şeker yok knediliğinden artıyordu birden karnım büyüdü görüyorö aynı haftada olanlar minicik göbek
Umbilik 31.hafta dönüm haftası galiba, 31′de kaynımın düğünü vardı topuklumu da giydim gayet rahat gidip geldim. Ertesi günden sonra kaburga ağrıları, penguenimsi yürüyüşlerim başladı.
beybisi26 Esraali bizim de 40 gün kaldı birden ağırlaştıydım göbek aşırı büyüdü sağa sola dönmek hele eğilip kalkmak en zoru
Ays0 Esraali inanılmaz zor geçiyor kendimi zor taşıyorum resmen full yatakta geçiyor günlerim bir de adana kavruluyor ekmek almaya çıksam yolda son nefesimi vereceğim sanıyorum 😂 bu 2 gündür de hem ağrı çekiyorum hem hareketi çok çok az paronayak olmadan doğursaydık iyiydi 🤷