Arducsumi_1 Gamzekvr Bizde 13+6 olduk 2. Hamileleğim ilkinden kalma çatlaklarım duruyor bakalım bunda nasıl olacak göğüslerim aşırı hassaslaştı ve dolgunlaştı 🙈
Buse7111- Gamzekvr 19+6 yarin 20 haftalik oluyoruz, kassıgım cok şiş sanki patliycak gibi hissediyorum neden oyle hissediyorim bilmiyorum😁
Mrc34 Gamzekvr 38+1 hiç catlagim yoktu harika gelmiştim bu zamana kadar fakat hiç tahmin etmediğim 2 gün önce karnımı alt tarafı 1 gecede çatladı sanki inanamadim hiç bişi yoktu😟 sanırım bebek aşağı doğru inince dayanamadı göbek 😁
Yagmur00 18 ama bizde catlak ve Baska bısey yok sadece karımda kasınma var bide agırılarım oluyo ara ara kasık falan
Gamzekvr Daha erken çatlak oluşması için bende 16. Haftadayim birazcik başlamış çatlamaya🙊@AlyaEkmen_#162840777