Gamzekvr 33+1 olduk. 2 gün önce ayaklarım sismeye başladı. Odemler geliyoruz diyordu🙈 catlak zaten gebelik oncesinde yeterince vardı, henüz gebelikten dolayı yok ama hissediyorum oğlan sığmıyor artık genişletiyor da genişletiyor karnımı. Yakında yer acilinca bana çatlak olarak döner onlar muhtemelen 1-2 haftaya 🤭