Kubra2012 38+6 bebek resmen dalga geçiyo cumartesi 3 güme gelir bebk dedi bugün gittim sancı çıkmadı gelmiyo 😏
Gamzekvr Sol tarafa doğru uyumak faydalı herhalde bende öyle okumuştum☺️ olsun mecbur onların rahatı için fedakarlik.edecegizz Mom0891
Mom0891 Gamzekvr evet ☺️ Bebişe giden kan akımı artar, hem de böbreklerimizden idrar daha rahat süzüleceği için, ödem ve el ayak bileklerde şişlik azalır. 🥳🥳