Elifderin
Ben genel olarak kayınvalide kayınpeder ismi koymayı sevmediğim için koymazdım, tabii bu benim fikrim. Ama Sinan da konulmayacak bir isim değilmiş, neler neler duyduk burda. 😄 Eğer gerçekten kendi içinizden geliyosa koyun, kayınvalideniz dedi diye koyacaksanız koymayın.