Elifderin ben şuan ikizlere hamileyim eşim evin tek oğlu babasının ismini koymak istiyor oğlum olursa diye bende kendi babamın ismini koymak istiyorum abim koymadı babamın ismini ama benim gönlümden geçen ikiside erkek olursa ikisinin ismini koymak hamile kalmadan rabbime dua etmiştim hayırlı sağlıklı iki erkek evlat nasip et rabbim iki babanın ismini koyacam diye ikizlere hamileyim ama cinsiyet belli değil bir kızım var Allah ne nasip ederse bakalım bekleyip göreceğiz kayınbabamın ismini koymak içimden gelmiyor ama ikisi erkek olursa babamınkini koyarken onunda koyarım yanlış anlamayın kayınbabamı çok severdim bana öyle ağır birşey dedi ki ne derse desin eskisi gibi içim atmıyor kendi babamdan ayırt etmezdim ama yüreğimi öyle dağladı ki acısı hiç geçmiyor eşimde bu yüzden sadece duyuyor bir oğlum olursa babamın ismini koyarmısın diyor babasının dediği kendinide üzdüğü için pek birşey diyemiyor