Ben olsam koymam kesin ve net..
Yani bu şekilde gelip sana demesi bi beklenti içinde olmasından dolayı.
İstediğin ismi koy. Aran ne kadar iyi olursa olsun sonuçta senin kendi evladın istediğini koymakta özgürsün
isterse adı çok güzel olsun ama koyma derim…
çünkü kendi babama haksızlık yapmiş olurum.
Sonuşta dede ismi ise benim babamda dede.
Ve böyle bişiyde ben koyamam.