Papatyya zeratzelal yaa benım açılmam var ayrıca herseyde yolunda çok şükür 37+6 dayım ıkı gun önce doktorum bnı acıl sezaryana almk için zorladı sunı ver dedım veremem dıyo ya 🤦♀️
Papatyya zeratzelal 🤷♀️ Bende bılmıyrm nst sancım sıfır bebegımın kalp atsları gayet norml ve benı paar gunu çağırıp acılden giriş yptırıp bı korku ve alavunla sezaryana zorladı
zeratzelal Papatyya başka bi doktora da görün istersen tuhaf geldi yani kendi çıkarları için yapması ne ilginç
Papatyya zeratzelal gözüktüm bugun bebegıme iri dedı ılk gebelık olduguniçinde kesı yırtık dikiş çok olur dıyo 😔😔 napcamı şaşırdım
zeratzelal Papatyya benim ilk çocuğum 3970 doğdu kesi yırtık çook fazla oldu ama bir kaç ay sonra tamamen iyileşti şuan sezaryen olmak zorunda olduğum için çok üzgünüm sanki önür boyu bana sorun yaratacakmış gibi geliyor
zeratzelal Papatyya haftan daha var biraz daha bekle istersen tabi karar senin Allah yardımcın olsun ❤️
Papatyya zeratzelal ultrasona göre 40 haftayı dolduruyo bıde bekledıkçe kılo alır dıyo doktor hiç doğum belırtımde yok bılmıyrm bnde yaa 😔
Betulztrk zeratzelal sunıde cok agrın oldumu canım 🤦♀️ çok şükür sağlıklı sıhhatli kavuşmuşsunuz bebişinle 🥰
zeratzelal Betulztrk Betulztrk çok şükür çok sağol 🙏 daha öncede doğum yaptığım için beklemediğim bi ağrı değildi tahmin edebiliyordum ama maalesef rahim açılmadığı için sezaryene döndü 🙃