Papatyya zeratzelal ultrasona göre 40 haftayı dolduruyo bıde bekledıkçe kılo alır dıyo doktor hiç doğum belırtımde yok bılmıyrm bnde yaa 😔
zeratzelal Betulztrk Betulztrk çok şükür çok sağol 🙏 daha öncede doğum yaptığım için beklemediğim bi ağrı değildi tahmin edebiliyordum ama maalesef rahim açılmadığı için sezaryene döndü 🙃
Betulztrk zeratzelal :(( o kadar agrı sonrası :(( salı gunu benımde ılk fıtılle baslatıcaklar bakalım nasıl olucak ınsallah kolay bır dogum olur
zeratzelal Betulztrk doğduktan sonra sağlıklı kucağına aldıysan geri kalan geçip gidiyor. Allahın izniyle seninki rahat geçer inşallah