Gulcingezer ben şuan 17. Haftaya giricem :)) ilk olarak gögüslerimde bi tuhaflık vardı, adet öncesi hep şişerdi ama biraz daha dolgundu ama o zaman hiç anlamadım. Regl günü sol kasıgıma bi kramp girdi yine anlamadım 1 dakika icinde geçti cünkü. Bir de akıntı oluyor ama yine anlamadım cunku regl oncesinde de oluyordu 😂 bir de cabuk yoruluyordum sanki simdi anlıyorum.. esas hamilelik belirtilerim 6. Haftada başladı başlamaz olaydı, bende kusma mide bulantısından ziyade aşırı bir tiksinme basladı hiç bir şey yiyip içemez hale geldim sonra kusmaya döndü. 14. Haftada azaldı artık katlanabiliyorum..