Gulcingezer Mom3834 benim yumurtlamadan 8 9 sonra acayip gogus agrim oldu sisti dokunamayacak derecede o hafifledi regl agrisi gbi hafif agri lekelenmeyle seyrediyorsu an 3. Hafta tahminim . Ama hic akintim yok benim . Tuh kiyamam su mide bulantisindan korkuyorm bende baya zorluyomus umarim saglikla kucagina alirsin 🙏🏻🙏🏻
Mom3834 Gulcingezer ben de hiç lekelenme olmadı, o yüzden regl gününü beklemeyi tavsiye ediyor doktorlar cunku bazen regl öncesi hamile kalıyoruz fakat saglıklı embriyolar olmadıkları icin tutunmayıp gidiyorlar regl ile.. bol bol yat ayaklar altına yastık koy iyi gelir lekelenme için. Amin İnşAllah saglıkla alalım bebisleri 👶🏼🎀 bulantı ve tiksinme çok çok çok zor. Cidden önümde yemek açlıktan agladıgımı biliyorum.. umarım sizde onlar olmaz hem pozitif haberi hem de pozitif gebelik haberini alırız 🙈
Gulcingezer Mom3834 hic yatmak icin firsatim olmuyo maalesef ah bu olsa dinlenicem ama yogun calisiyorm otomobil danismaniyim ben 😞 cok ani hareket etmemeye calisiyorum ins bebis bana tutunabilir guzel haberler alirim 🙏🏻🙏🏻
Mom3834 Gulcingezer inşAllah valla duracagı varsa duruyorda biz eşimle box yapmıştık şakalaştık beni tuttu devirdi hamileymişim haberim yok. Duracagı varsa saglıklıysa duruyor 🥰
mom073 Gulcingezer canım tutunur merak etme benim de hamile olduğumdan haberimnyoktu ev taşıdım kac tane koli taşıdım koltukları ordan oraya sürüdum, mutfak dolabına uzandım ve hamike olduğumu öğrendim düşmedi ama düşük riski vardi dikkat et yine de ben 16.haftadayim zor geçti
Gulcingezer Mom3834 hahahah azimli bebekmis demekki cinsiyeti belli mi bebisin ? Saglikla kucagina al ins
mom073 Gulcingezer 14,8 -70,2-337,5 benim bu şekilde arttı canım sonra doktora randevu aldım,erken gitme kese görmek için 2 hafta sonraya al randevunu
Gulcingezer mom073 337.5 degerini kacinci gun gordun regl gecikmismiydi ? Aynen kese ve kalp atisi icin 6. Haftaya kadar gitmenin anlami yok zaten gorunmuyo tekrar tekrar gitmek gerekiyo bis yere :)
mom073 Gulcingezer 13-16-19 Nisan diye gidiyor canım…14,8(13 nisan) 70,2(16 nisan) ve 19 nisan (337,5) gayet iyi artış dedi doktor ve 28 nisan randevu aldım kese gördüm ama bebek yoktu 3 hafta sonra da bebegi ve kalp atışını gördüm
Gulcingezer mom073 neredeyse 5 gun kadar sonra verdigin deger evet yuksek cikmis darisi bana ins bende 4 gun sonra kan vericem bakalm deger ne kdar articak
umutveannesiii Gulcingezer benim 1 gün kala yaptım çooook silik çıktı zor görülür şekildeydi sonra kan verdim 9 çıktı 2 gün sonrada 58 olmuştu bence bugün tekrar vermeniz sağlıklı olur 2 katı artış olması lazım🙏🏻
Gulcingezer umutveannesiii benim regl tarihime 4 gun daha var o yuzden ben cok erken ogrendim benim 4 gun kala silik cikti cizgim
Gulcingezer mom073 insallah bakalim carsamba gunune kdar bekleyis devam ne zaman doktora gitmek gerekir peki ultrason icin 6 haftalikken mi?