Gulcingezer Merhaba benim regl’me 5 gun kala test yaptim silik cikti . Kan verdim beta hcg 10,40 cikti sizde ne zaman yukselir deger tekrar ne zaman kan vermeliyim ?
Drysrkn Gulcingezer kese görülmesi için 3000 üzerine çıkması lazım o nedenle iki katı artışı takip ederek 2hafta sonra hemen hemen gidebilirsin
Gulcingezer zehranurr cumartesi gunu vermistim kani persembe tekrar vermeyi dusunuyorum en azindan artis varmi görmek icin
zehranurr Gulcingezer siz bilirsiniz ama ne olduğunu sağlıklı anlayamazsınız. Artar ama düzenli mi artıyor bilinmez bu şekilde. normalde 2 günde bir verilir ve aynı hastanede hatta mümkünse saat olarakta aynı saatler içinde verilse daha iyi olur.
Gulcingezer zehranurr yine ayni hastaneye gidicem aynen . normalde 2 gun sonra vermeyi dusundum ama deger artiyor mu diye erken yapmak istemedim ilk ogrendigin deger baya kucuk cnku
Gulcingezer annesinin_beybisi erken gebelik yaptim 2 tane ikisi de silik cizgi cikti kan verdim 10.40 bhch
annesinin_beybisi Gulcingezer ben de bu sabah erken gebelik yaptım negatif silik bile çıkmadı pazar günü regl olucam acaba diyorum kesin sonuç mu yoksa boşa umitlenmeyim mi az önce kan testi verdim ama çarşamba günü çıkıcak belirtilerin neler bende şeffaf akıntı kasıkta ağrı var
Nureylaa Gulcingezer bende de silik çıkmıştı kan verdim 81 geldi 5 gün sonra regl gecikince 2.kani verdim 850 geldi sonrasında doktora yönlendirdiler. Artış olup olmaması önemli buna göre sağlıklı bir gebelik mi ona bakıyorlar sonrasında zaten ultrasonla anlaşılıyor.
zehranurr Gulcingezer ilk öğrendiniz değerin büyük küçük bir önemi yok ki. Anlattığım gibi işte ama siz bilirsiniz. İnşallah güzel haberler alırsınız iyi günler🌸🌸🌸🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gulcingezer annesinin_beybisi insallah guzel sonuclar alirsin 🙏🏻 Benim yumurtlamadan 10 gun sonra asiri bir gogus hassasiyetim sisljk ve agri oldu 3 gun sonra azaldi ben bir tuhaflik oldugunu ordan anladim 2 gun once de kahve rengi pembe bir akintim ve kasimlarimda hafif regl olucakmis gbi bir agri hissettin test yapinca silik cizgi cikti 5 dk icinde cok silik ama
Gulcingezer annesinin_beybisi normaldekan testi 1 saatte cikiyor neden sureyi bu kadar uzatmialar ? Benim 1 saatte cikmisti
Gulcingezer zehranurr cizgi o kdar silik cikmisti ki hayal goruyorum sandim 😌 bakalim diger deger umarim yukselir dua ediyorum 🙏🏻
annesinin_beybisi Gulcingezer inşallah 🤲 yerleşme kanaması demek ki şişlik bende de var alt karnım baya şiş acaba bu erken gebelik testi 5 ve üstünü mü ölçüyor yolsa 10 ve üstünü mü
Gulcingezer annesinin_beybisi 10 gun once vermiyo cok erken bir zaman ben 5 gun once yaptigimda bile cok ince bir cizgiyle karsilastim . O da normal gebelik testinde cikmadi erken testte cikti . Regl tarihine kadar bekle belirtilerin olursa tekrar bak varsa eger silik de olsa cikiyor cnku
annesinin_beybisi Gulcingezer yok canim beta değerini diyorum senin 10 muş testte çıkmış ya acaba 5 ve üstünü mü gösteriyor 10 ve üstünü mü test
annesinin_beybisi Gulcingezer ben adada yaşıyorum burdaki testler şehir merkezine gidiyor ordanda gönder falan derken 2_3 gün sonra ancak çıkıyor canım ne yazik ki
Gulcingezer annesinin_beybisi pardon ben yanlis anlamisim 🙈 deger normal sartlarda hep 0 cikar 5 ve uzeri genellikle cok erken ogrenilen degerin yeni yeni yukseldigi zamanlar ama 5 ve ustu de bir deger olarak sayiliyor tabiki