Eliz34 amin. İşte yarın 40+6 oluyoruz. Doktorum açıklık var ise suni sancı vereceğini söyledi. Stres çok kötü , yönetemiyorum artık. Herkesi cin görüyorum. Rabbimin gücüne gitmesin dün akşam en sonunda sorguladım yani. Biraz oynamasa, hadi hadi eşime diyorum biraz konuş , hadi tatlı yiyelim onu da korkutmak istemiyorum. Sağ salim almak nasip olsun inşallah. Sağlıkla