Emiryigit47 snglysl dert etme bende hep 40+5 dopum yaptım. Geleceği yoksa suni sancı verirler ama doktora gitmeyi ihmal etme🥰
dlnyny Nurayademir ağrılarınız ne sıklıkla gelip gidiyor acaba? Saat başı mı yarım saatte bir gibi mi yoksa daha sık mı?
hatice9797 snglysl bende 40+5 teyim çatı muayenesi yaptı nişan benzeri kanama geldi kahverengi 1 parmak açıklık var dedi çarşamba artık suni sancı verecekler galiba bende yoruldum stres yapmak istemiyorum Allahım hepimize güç kuvvet versin