Eliz34 Gelişimi önde gidiyor 38 olduk ve yapmadığım şey kalmadı yinede ıııhhııhhh yok, ara ara adet ve bel sancısı dışında hiçbir şeyim yok, hatta çokk enerjik hissediyorum
-derya-anne- Eliz34 38+1 1 haftadır çok yalancı sancılarım ve bel ağrılarım oluyo doğurucam galiba diyorum ama yok ne zaman gelicek bu tosbikler 😅😅
merveklyc Eliz34 Off doğmuyo bu bebikler bayramı bekliyolar galiba😅4 gündür sancıyla ha doğdu ha doğacak hastanede yattım doğmayınca eve yolladılar karnım taş gibi ağrılarım var tık yok 37+2 olduk😭
Ozgepoyrazaden Eliz34 bende aynı durumdayım , hatta 2 gecedir prensesler gibi uyuyorum ilginç bir şekilde . Gece ağrılarım , bacak sızlamalarım geçti. Bel kaşık ağrım da yok denecek kadar azaldı . Fırtına öncesi sessizlik olduğunu umuyorum 😁
Eliz34 -derya-anne- geceleri böyle Bi umutla bekliyorum bişey ama yok ne etsek ya, yarına gel bakalım dedi doktorum heralde suni sancı VS verip başlatacak ki ennnnnn korktuğum şey suni sancı
Emiryigit47 -derya-anne- yalancı sancı yüzünden eşim bana gerçek sancımda tutunca inanmamıştı 🤣🥵 taki kanamam olunca inandı🤦🤣🤣 ahhh o yalancı sancılar
-derya-anne- Eliz34 haftan geç değil canım 40 haftaya hatta 42 haftaya kadar bekleyen doktorlar oluyo eğer bebeğinde veya sende bi sorun yoksa acele etme benim kızım 38+6 haftalıkken doğdu bu ikinci gebeliğim oğlum olucak inşaallah o da bugün 38+1 oldu bende bekliyorum doktorumum demesine bakılırsa geçen hafta çarşamba daha 24 günün var doğuma dedi gebelik programına gorede 18 günüm vardı bu çarşamba yine kontrole çağırdı bakalım ne diycek
Eliz34 merveklyc bnde öyle şiddetli sancılarım var ara ara üç gün önce doktorum bu bebek üç beş güne gelir o kadar yakın doğum demişti güya 😄
merveklyc Eliz34 Karın sertleşmesi çok oluyor mu bi de bel kasık ağrısı bende bu ikisi çok var😭 Ne diyelim hayırlısı olsun en doğru güzel zamanda gelsinler 😍😍😍
Ozgepoyrazaden Eliz34 benimki de kışı bulacak böyle giderse doğurman diyor 😂 Sanki çocuk çıkıyor ben geri itiyorum 🤣
Eliz34 merveklyc evet evet zaten o ağrılarla doktora gittim ki hala devam ediyor kasılma bel ve kasık ağrısı ama ne var ki şöyle uzuun uzun sürmüyor 😑
Nurayademir Eliz34 bnm de çatı muaynmden snra aralıklı kahverengi akıntılarım geldi dun aksam da geldi catıda bir cm acıklık sonra agrılar adet sancıları dün de agrım akıntım coktu gttık doktra baktı acılmama 3-4 cm bugun akıntım yok smdilk agrılarım gıdıp gelıyor bakalm ne olcak ya kızlar 38 de yız bz de
dlnyny Nurayademir ağrılarınız ne sıklıkla gelip gidiyor acaba? Saat başı mı yarım saatte bir gibi mi yoksa daha sık mı?