Btunc abla bende 38 +5 oldum sancılar oluyor gün içinde hem heyecan var ne zaman oğluşum gelecek diye hemde korku özellikle onerebileginz bişey varmı normal doğum için bide dikişler çok acıyor mu afinna sığınarak bişey daha sormak istiyorum lavabo ihtiyacıni nasl karsiliyon