Btunc duyguu28 bebek hazneye yerleştikten sonra ıkınırken çıkmadığı için kesik atarak kolaylaştırıyorlar sonrası malum o dikiş
Busra333 Btunc çok mu acılıydı benim ilk doğumum olacak insallah kusura bakmayın saçma bir soru ama çok merak ediyorum yani çok mu kötü bi acı agrı acı eşigim çok düsük dayanabilir miyim 😟😭
Btunc Busra333 negatif bişey yazmak istemem zor tabi ama kişiden kişiye inanın değişiyo ben çok zorlandım ama şimdi iyi ki vajinal doğum yaptım diyorum değdi çünkü
Busra333 Btunc anladım bayılma falan olmuyor dimi sancıdan çünkü insan çok acı çekince bazen bayılıyor