@zeynepin_annesiiii daha bugun gittim kontrole o gün sana dedim ya hani 2200 diye kız bugun doktor 2600 dedi ben şok 😂 1 haftada 400 gram almış bizim ki 😂 valla 12 Ağustosa gün verdi ama daha tam saati filan alamadık haftaya tekrar çağırdı. Benim gittiğim özel klinik doktorun doğumda koru hastanesinde olacak sağlık ocağına da gitmiyorum 😂 da çocuk doğunca mecbur gidicem tabi burdaki işte çeşme nin oradaki sağlık ocağına şehit kubilay sağlık ocağına gidicem 😂