Ayliss1 İyi bayramlar canım mesajını yeni gördüm valla . Napayım kaldık burda işte eşimle bir oraya bir buraya gidip geliyoruz sıkıldık 😂 sen napıyorsun nasıl gidiyor
zeynepin_annesiiii Ayliss1 Bende aynı yaa nolsun bizde gidemedik bir yere . Bayramda aşırı sıcaktı hava şimdi serinledi Allah’tan
Ayliss1 @zeynepin_annesiiii aynen öylee dün gece donduk 😂 ilk iki gün felaketti ama cidden ben mahvoldum
zeynepin_annesiiii Ayliss1 ay serin olsun valla ya buranın sıcağı çekilmiyomus hiç 😂 geçen yıl temmuzda tatildeydik 😂 eşime dedim temmuzda burda durulmazmis Bu yıl bunu anladik 😁
Ayliss1 @zeynepin_annesiiii ay bende bu kadar bilmiyordum ya senelerdir burda yaşıyorum 😂 hamilelikte etkiliyo tabi bizi
zeynepin_annesiiii Ayliss1 Balikesirliyiz canım eşimde bende eşimin ilk görev yeri burası . Bizde 1 yıllık evliyiz daha 😂
zeynepin_annesiiii Ayliss1 Yaa fazla gezemedik zaten korona malum . İhtiyacımız olmadığı sürece çıkmıyoruz . Ama tayin çıkmadan gezmek istiyorum . Pandemi bitsin inşallah da
Ayliss1 @zeynepin_annesiiii ben aslen Sinopluyum ama doğma büyüme buralıyım. Hatta doğduğumdan beri bu mahallelerdeyim ayvalı yükseltepe şehit kubilay 😂