@zeynepin_annesiiii sağmazsan göğsün şişer mastit olursun ben 3 defa geçirdim en ağırından hemde. Sol göğsüm iltihap oldu 3 defa antibiyotik tedavisi gördüm iğnelerle ateşlendim titreme bir yandan ağrısı bir yandan 1 aydır neler çekiyorum psikolojim bozuldu göğüslerimden mahvoldum resmen. En son sütten kesti doktor ilaç verdi emzirmiyorum 4 gündür yavaş yavaş çekiliyo sütüm rahatladım biraz emzirmiyorum artık mamaya geçtik emzirme olayı resmen travma yarattı bende. Sütüm de fazlaydı eğer seninde varsa sütün kesinlikle sağmalısın sağdığın sütü ver içsin zorla da memeyi aldırmaya çalış ama kesinlikle sağ mastit olursan çok beter. Ben bilmiyordum başıma gelene kadar ben yandım sen yanma canım