Hilall35 KbrAtbs bende defne istiyorum ama kardelen ismini denk geldim dün kararsız kaldim🙄 ne zormus ya
Rmsk Buseylul benimde bebişimin adı Almila :) türk ismi olsun istediğimiz için özellikle tercih ettik millet ne kadar yabancı isim zannetse de
Kymt4 Mlhameliha zor deil yeğenimin adı ravza Nur lise 1 e başlıcak. Bende kızıma ‘Irmak Berru’ koyacam 🥰
Mom8237 anne06__ biz hala karar veremedik iki isim düşünüyoruz aklımda sadece Esila var o da kesin değil 😊
ElifBademmm Kızımın adı elif bade ikinciside kız olsaydı zeynep mina istiyordum nasip olmadı erkek olacak inşaallah