Hayalplt anne06__ yanlis anlamayin ama biraz degisjk bir isim ileride arkadaşları dalga geçebilir elizi gibi vs vs ismimden dolayı sürekli dalga geçilen biri olarak çocukluk dönemi çok üzücü oluyor
Suleasyaa Ben kızımın adının Dünyam olmasini cok istemiştim ama eşimle cinsiyet belli değilken kura çektik kiz ismi ona erkek ismi bana cıktı🤣 O da kızımızın adının ASYA olmasına karar verdi
Ciciannem27 Adakbebek2020 seninkine sorun mu benimki 35 olacak daha isim yok 😂 çok zor isim bulmak çookkkkk🤪
iki_prenses_annesi Periperihan bende büyük kizim eslem mina şimdi doğacak kızıma da esila ismi koyacam 🙌
Kymt4 Mlhameliha zor deil yeğenimin adı ravza Nur lise 1 e başlıcak. Bende kızıma ‘Irmak Berru’ koyacam 🥰
rabiamustafa Mlhameliha evet çok güzel düşünmüşsün ama ravza zaten tek başına ağır bir isim hafız bi ablamızda nuru pek önermiyo çok ağır geliyomuş çocuklara tabi sizin bebişiniz sizin fikriniz en güzelini bilirsiniz😉
Gamzeoks Yasemiiin bende elizan düşünüyorum ya ama çevremde hep garipseyenler söyleyemeyenler var hatta Doğu ismi falan diyen var bende doğumluyum ama Kürt ismi falan diyolar o ne diyolar ay deliricem 😂