Dyg06 Benimde kızım olacak inşallah önce ravza istedim ama kimse çok yanaşmadı eşim Mina olsun dedi onun da anlamı çok hoşuma gitmedi bende şimdi elisa olsun istiyorum hem anlamı çok ama kararsızım
Selverozdmr anne06__ bence çok güzel bi tercih adıyla yaşasın, Serra İlay olacak inşallah benim miniğimde 😊
Ayselismail Bnmde asenat ismi annemin cok istedigi bir isim diye koydum ama baba tarafı hic begenmedi beğenmiyorda 🤦♀️🤷♀️
[silindi] Ayselismail ya benim kizimin adida asenath cevremde cok begeniyor cok farkli diyo herkezde olan bir isim deil ayrica hz.yusufun karisinin ismi nasil begenilmesin ki sen takma sen seviyosan kimseyi ilgilendirmez cnm
DsMom anne06__ Ben beğeniyorum Eliz ismini ancak oldukça çok koyulmaya başlandı, onu sıkıntı etmiyorsanız söylenişi çok hoş ve kibar😊 Biz Dora koyacağız kızımızın ismini🤗
Didemmmmm anne06__ anasınıfı öğretmeni olarak geçen sene öğrencim vardı zorlandığını görmedim bence anlamı da söylenişi de gayet güzel 💕
deniz6767 anne06__ bizde ilk göz ağrımız olduğu için İlkim olsun istedik aslında rüyamda gülce diye seslendim kimse iki isimli olmasın diyince vazgeçtik 🥰