Dmttthemum yukarıda da yorum yazdım da etiketlememişim sizi, onun devamı olarak şu mesajınıza cevap yazayım, bize de doktor ilişkiye tabi tabi sorun yok devam edebilirsiniz dedi ama asla korunarak olsun vs demedi sonuçta ilk gebelik ben de bilmiyordum biz korunduk ben enfeksiyona yatkın olduğum için ama güya iyi bişey yaptık gerginim bebekten ötürü kuruluk olur zorlar diye jel kullanmıştık bizimki de hemen hemen sizinle aynı olmuş sanırım doktor ilişkiden düşmemiştir demişti ama sonuçta söylenmeliydi bence rahmi yumuşatacak şeyler korunmamak jel vs diye ona dikkat ederek devam edebilirsiniz denmesi gerek ama işte bu kadar ayrıntılı bilgi verilmiyor maalesef tecrübesiz olunca da bunları yaşamış oluyoruz demek ki inşallah bundan sonra yolunda gider hepimiz için her şey