Dmttthemum ben geçen yıl haziran ayında 11 haftalık oldugunu aslında 7 haftalık olan bebeğimin kalbinin durmasıyla kaybettim aldırdım.genetik test yaptırdım pıhtılaşma oldugunu öğrendim.3 ay sonra tekrar hamile kaldım 22 haftalık erken doğum yaptım sebebi tam anlamıyla yok.gizli enfeksiyon veya rahim ağzı yetmezliğinden şüphelenildi.ilişki hiç yaşamadık gebelik sürecinde.üzerinden 5 ay geçti tekrar hamilelik düşünüyorum.bütün testlerimi yaptırdım önlem amaçlı hiçbir sorun yok çok şükür.hamile kaldıgımda serklaj yapılacak.Gerisi takdir ilahi 🤲çok şükür bir oğlum var 8 yaşında onda ne pıhtılaşma ne serklaj hiç birini yaşamadım.Diğeri böyle olacakmış demekki diyorum.sizde bir süre sonra alışıp tüm tedbirlerinizi alıp gerisini Allah a bırakmaktan başka çareniz yok 🌸