Dmttthemum bende erken doğumla bebeğimi kaybettim enfeksiyon rahim ağzı dediler sebebini bilmyrm sancım vardı ve açılma olduğu söylediler 22 haftalikti 😔 bebekye bişe yoktu suni sancıyla doğum oldu sana tavsiyem cinsel ilişkiden dolayı enfeksiyon olabilir çünkü ben ilişkiye girmediğim dönem oldu eşim yanımda degl görevdeydi hiç çıkmadı ama iliskiye başlayınca enfeksiyon olmaya başladı ve burdaki gebelikte rahim ağzı ölçümü yaptır allahm yardım ediyor duanı eksik etme çok zor hemde çok kasim ayında kaybettim çok şükür Rabbime yine hamilym şuan daha başındayım ama çok korkuyorum da anlatamam bu duyguyu😔 birde bakteri olabiliyor rahim dışında bir enfeksiyonun onun adını bilmiyorum smear örneği mi ne tam blmyrm mutlaka baktır