Seda_nrr Deletedmom93428 aman Allah esirgesin 🙏🏻 Sıcaklar çok fena elinden geldiğince güneş gitmeden çıkma canım dışarı sıcak tansiyonu alt üst ediyor.Ben vampirler gibi sadece hava kararınca çıkıyorum dışarı 😂😂
Yasemin_83 Deletedmom93428 evet şeker yüklemesi yaptırdım normaldi. Ama bu günlerde düştüğünü düşünüyorum
Deletedmom93428 Yasemin_83 ya acaba bende de mi öle bir şey olmaya başladı çünjü dün ölğcem zannettm mide yanmasıyla insanın eli ayağı titrer nefes alamaz mı ya Allah yardımcımız olsun🤦♀️
Yasemin_83 Deletedmom93428 amin, mide yanması çok farklı bişey titreme halsizlik olmuyor o zaman, ya bir salatalık ya bi güdüm süt içiyorum geçiyor bu titreme olunca uzanıyorum bi atak gibi yarım saat filan sürüyor geçiyor
Nelmali Deletedmom93428 mide probleminden çok güneş çarpmasına benziyor çok gecmis olsun gün içinde cok çıkmayın havalar çok fena 🙈 yogurt iyi gelir bu arada 😁
Deletedmom23234 Deletedmom93428 Şükür kavuşturana😁 ah ah sen yokken ne postlar açıldı seni tam etiketlicem diyorum sonra diyorum ki ee bu kız askıda 😏 gözyaşım pıt 😢😁 mide yanmasına gelicek olursak ben başından beri çekiyorum bu sorunu 🥺 çok zor ya soğuk süt için hemen mide yanması olunca baktın geçmiyor Gaviscon şurup alirsin eczaneden çok rahatlatıyor kuzum😘
Deletedmom93428 Deletedmom23234 ah ben sadece okuyabildim🥺🥺 olsun kız geri geldm😁 vallaha sütğ deniyeceğim işe yaramazsa doktora söyleyeceğim şu dediğin şuruptan yazsın fenalık geçicem yoksa🤦♀️ teşekkür ederim canımmm, 🥰
BusraUras Deletedmom93428 amin teşekkür ederiz 😊 rabbim seninde bebişini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Evet kusamıyorsun geri yutuyorsun daha beter oluyor. Birde sağ tarafına yat çok yanman olunca.
BusraUras Deletedmom93428 mide sol tarafta ya bir bebiş baskı yapıyor birde biz sola yatınca iyice artıyor.
Deletedmom93428 Seda_nrr skdmkdmdkd beni çok yanlış tanımışsın🤣 ben ortalık karıştırıyorum, zaten karışmış olan bir ortalığa gidiyorum 🤣🤣
Deletedmom93428 Deletedmom93428 karıştırmıyorum yazacaktım🤦♀️ bu aralar cümle kurma özürlüsüyüm 🤦♀️