34+2 oldum Dediğiniz gibi bende de oluyor 10 gündür filan, özellikle yemek kahvaltı sonrası, vücutta titreme nefes darlığı mide sıkışması gibi. Sanki içerden bişey sıkıyor beni, yeni başladığım kan ilacından sandım ama dün içmedim yine oldu. öyle olunca tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor artık şekerden şüphelenmeye başladım, tekrar olursa o anda şeker ölçmeyi düşünüyorum