annesinin_beybisi Hanife16 betani 2 gün sonra takip et şuan ilk kez kab verdiğin için anlayamazsın sıkıntı var mı yok mu ama tavsiyem protestan fitil kullan düşüğü önlemek için benimkini engellemedi ama belki seninkini engeller
annesinin_beybisi Hanife16 alabilirsin bence mutlaka da al bir zararı yok ben daha önce çok kullandım her ay kullanıyordum bebek varsa tutunsun diye doktor veriyrodu
annesinin_beybisi Hanife16 daha çok yeni ve kanaman başlamış kimyasal olma ihtimali yüksek ağrın da var mı
Hanife16 Prenses21 dün gittim bir şey yapmadılar sadece betaya baktılar Pazartesi günü tekrar gel dediler
Zeyneplena34 Hanife16 Yerleşme kanaması olabilir çok da moralini bozma. Ama acile bir git en azinda ne oldugunu bilirsin
Hanife16 Zeyneplena34 gittim sadece betaya bakıldı Pazartesi günü tekrar gel deyıp yolladılar bir şey uygulamadılar
Nehir-Poyraz Glsnisa14 yoo benim 15le öğrenip iyi ilerleyen 34-32yle öğrenip iyi ilerleyen arkadaşlarım var illa 185 dye bişey yok
Nehir-Poyraz Hanife16 kimyasal gebelikmiş demekki canım bende iki ay üst üste yaşadım hayırlısı buymuş demekten başka bişey yapamıyo insan önümüzdeki ay olur inşallah canım 🤲🏻❤️ Bende bekliyorum bu ay yine öyle olacakmı olmayacakmı diye