Nehir-Poyraz Hanife16 kimyasal gebelikmiş demekki canım bende iki ay üst üste yaşadım hayırlısı buymuş demekten başka bişey yapamıyo insan önümüzdeki ay olur inşallah canım 🤲🏻❤️ Bende bekliyorum bu ay yine öyle olacakmı olmayacakmı diye