Kusciviltisi Ben kilomu hiç yazmiyim🤣🤣şok olursunuz hahahah 62 ile kaldım 74 olmuştum en son 🤣🤣🤣25+5 ama tabi çocuk istiyorum diye bir 30 kilo vermişligim vardı çevrem normal kilo almamıs duruyorsun diyor ama tartıya çıkınca tartı 🤣 ağlıyor ağırlığimdan 8 den sonra yeme olayını yapmadım hiç ama kacamaklarim çok oldu ilk hamile kaldığımda diyetten biktigim için yiyordum pişman değilim 🤣🤣80 çıkardık gözden bebeğim sağlıklı çok şükür bulantım ilk aylar sabahları oldu yinede yedim 😁pis bogazliyim şimdi 0 tuzsuz besleniyorum dikkat ediyorum bakalım tuzsuz yemeye devam 💜🍒🌿🥰