Kusciviltisi valla bakıldığında kimseye kilolu gelmiyorum normal diyorlar ama yedim ve aldım 12 13 kilo 3 4 hatta 7 kilo aldım diyenlere özeniyorum 🥰🤣fakat takmıyorum da kiloyu her türlü veririm sadece ödem olmaması için tuzssuz yemeye başladım beni bitiren tatlı oldu işte sütlaç dondurma vs 🤣🌿🥰 önemli olan gerçekten bebek ben kefir mesela her gün bir bardak içiyorum hem kilo alsin hem sağlıklı diye 6 ay dolduğu için ödem oluşmasın diye de tuzssuz yapıyorum yemekleri.tatliyida bıraktım son aylar önemli gebelik zehirlenmesi olmasın tansiyon olmasın ve ödem olusmasin diye çok kilo almamissinki baksana herkes 3 5 kilo almış 🤣🤣ben 20 yi bulurum doğurana kadar