elisa123 Kusciviltisi 25 + 3 7 kilo aldık gebelik şekerim yüksek cıktı pazartesi günü dahileye gitcez sonra kendi doktoruma bklm bebis iyidir insllh🥰
Minnos_huzur44 27 haftaligiz bi hafta geride dedi doktor karın çevresine göre şuana kadar 5 kilo aldim
ezgikptngl Minnos_huzur44 hafta olarak da aldığımız kilo olarak da aynıyız cinsiyeti ne acaba bizim erkek 😄☺️
Kusciviltisi elisa123 ben daha şeker testi yaptırmadım, inşallah iyisidir bebiş inşallah bizde de yüksek çıkmaz ya 😍
Kusciviltisi ilkgozagrimhavinim ay gözümü en çok korkutan şey bu kilolar valla inşallah minimum kilo ile tamamlarız
Cansel0694 Kusciviltisi 23+4 sezeryan olacagi icin 22 ekim de gelecek oğluşum inş ❤️ 4.5 kilo alindi 🙄
Kusciviltisi Gunerssvvl 23+1 4 kilo gayet normal gidiyorsunuz 🥰 gerçi ben kendimi de çok kilo almış görüyorum olarak ama
Dilekcnkn Kusciviltisi Haha sabahtan beri yazdığım 3. Kilo postu 25+6 haftalığım 47 ile gebe kalmıştım şu an 54,5 kg oldum 😊
Kusciviltisi Dilekcnkn ya galiba 20. Haftadan sonra hızlı ilerleniyor öncesinde ne güzel 1 kiloydu benim şimdi olmuş 4 kilo 😂
Suicmeyiunutma 23+1 5 kilo başından beri sıfır kusma ,sıfır yan etki , sıfır koku hassasiyeti 😊🧿 herkese böyle hamilelik dilerim 😊🙏
Kusciviltisi Suicmeyiunutma ben ilk 3 ay yazdıklarınızın hepsi ile yaşadım şuan sanki hamile değilim o derece iyiyim çok çok şükür hepimizin böyle iyi gider inşallah 🙏