supermommm amin sagol🥰 hmm varsa çıkar ilerleyen zamanda, arkadaşım tek keseydi 10 haftaya yakın gebeligi, gecen hafta gitti bi kese daha oluşmuştu boş keseymiş iki gün önce öğrendi. Yani demem o ki varsa ilerleyen zamanda çıkar. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah.