Seda9507 nazzzzzzz benim.gec döllenme adetten 1 haftaya yakın sonra gittin değer 1.20 2 3 sonra 12 sonra 69 sonra 453 olmuştu adetten 2 haftaya yakın süre sonra 453ü gördük
Nur_07 nazzzzzzz valla bilemiyorum ki canım herkese göre değişiklik gösteriyo normaldir sanırım 50 ve üzeri değerler hamilelik olarak değerlendiriliyor 🌸
Drf nazzzzzzz çok üzüldüm:( Allah bir daha yaşatmasın inşallah🙏 Seninkiyle kıyaslanamaz tabiki ama bende sağlıksız bir gebelik yaşadım kürtaj oldum Ocak ayında🥺8haziran son adet tarihim 7 Temmuz 214 9 Temmuz 579 değerlerim belki bugün yine kan veririz
Hanife16 Drf ewt dün akşam başladı zaten kanamam hemen gittim hastaneye neçok diyebilirim nede çok az ama agrım çok var
NurCeren00 nazzzzzzz regl olmama 2 gün kala test erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Hemen kan verdim 30küsürdü değerim. ☺️İnşallah sağlıkla güzel haberler alırsın canım
NurCeren00 annesinin_beybisi 0 dan itibaren tüm değerleri gösteriyor. 5 ve üstünde pozitif deniliyor ama önemli olan 2 günde bir aynı saatte kan verip yaklaşıp 2 katı artış olup olmadığına bakmak. Eğer artış yaklaşık 2 katı olmazsa o zaman sağlıksız gebelikten şüpheleniliyor
annesinin_beybisi NurCeren00 onu demiyorum canım ya evde yapilan testlerde silik de olsa çıkması için betanin kaç olmasi lazım
NurCeren00 annesinin_beybisi hiç bilgim yok fakat dediğim gibi 30 küsürde çok silik olarak hemen çıktı benim. Belki daha düşük olsa göremeyebilirdim 🤷🏼♀️