Esramuhammet81 Bende adete 8 gün kala kan vermiştim 1.2 çıkmıştı şimdi tekrar vercem günümün geçmesini bekliyorum 3 gün kaldı yükselirmi onuda bilmiyorum yine bir umut nazzzzzzz
htchyrsz uvercinkaanne benimde sizinle aynı olmuş:)) perşembe günü adet olacağım gün test yaptım silik çıktı kan verdim 36 çıktı , ctesi 66 oldu yarın bir daha vereceğim doktor beklicez dedi daha erken olduğu için ama ben dayanamıyorum heycandan