Sumc Nurayademir ne durumdasın canım? Azaldı mı ? Benim hafif sancılarım da oluyordu arada. Ama benim bebeğim yan dönmüş boşuna deştirdim kendimi 😅
Nurayademir Sumc kahverengiye döndü az az gelıyor canım arada doktorumu aradım normal ddi agrıların artarsa dayanamazsan gel ddi babası pazrtsı ya da salı yanımda olcak o zmana daynsa bıızımki 😇
Sumc Nurayademir doktorumda 2 gün olur dedi bana. Ağrılarım geçti benimde. Ama benim muhtemelen cuma sezeryan olucam 2 hafta önce kanala girer demişti şu an kafayı yana çevirmiş eli önde geliyor 😓
Nurayademir Sumc anladım canım bnm sağlıkla doğsun İNŞALLAH bebişin hayırlısıyla gelsin ben de çarşambaya kadar gelmesse çarsamba gunu suni sancıyla doğum yapacağm İNŞALLAH 🤲🏻
Sumc Nurayademir inşallah suniye gerek kalmadan doğurursun canım. Ben dün akşam adaçayı içtim sıcak suya oturdum bugün sancım çıktı dene istersen
Papatyya Nurayademir ıkı kere oldum ıkısındede hiçbsey olmadı nişanım fıln gelır dıye bkledım ama lekelnme bıle olmadı 🙄
nurdane3504 Nurayademir bilemiyorum açıklığı da doktorum bı kere baktı müsait dedi bidaha bakmadi nst de sancı da çıkmadı bizim bebis biraz kilolu bu hafta fazla yeme dikkat et 4üstüne çıkarsa normal olmaz dedi çarşamba günü belli olucak artık 😒
Papatyya Nurayademir hayr korkulack bsey değil kndınızı kasmassanzda farkmda bıle olmdan bıtıyo yarın sabah yı e olucam hatta 🙄
Eliff-1 Merhaba rahimde yumuşama varmış o yüzden ciğer geliştirici iğne vurdular, doktor haftalık muayene ediyor. Başına gelen var mı
Nurayademir Papatyya anladım benm biraz acıdı ama sonra gectı sukur kastım kendımı biraz basta ondan sanırım sağlıkla gelsinler ❤️🤲🏻
Munire20 nurdane3504 neden 4 ün üstü normal doğum yapan var benim yeğenim 5 kilo doğdu normal doğum oldu
Aycan1 Nurayademir ben hiç gormedim ilk oğlumda bu degisiyo herkes için peki neden gününüz dolmadan doğum etmiyorsunuz suni sancıyla yapiyosunuz