Ben de aynı durumdayım kızlar.38+4 üz şu an geçen hafta çatı muayenemde 2 cm açıklık olduğunu ve hiç sancı bile hissetmeden bu rakama ulaşmanın iyi birşey olduğunu söyledi doktorum fakat 2 gün sonra tekrar gittik açıklık artmamıştı.ve nst de de hiç sancım çıkmıyor.Çatı muayenesinde de canı yanıyormuş insanın bu arada sanırım doktor birazda açıklık artsın diye müdahale ediyor o yüzden.bu salı yine çağırdı 38+6 olmuş olucaz bakalım bayramdan önce doğurturuz seni demişti kendi sancılarımı mı beklemeliyim yoksa tam bayramda 40 haftalık oluyoruz yine de beklemeli miyim kafam çok karıştı