Kızlar selamlar 38 haftalık olduk bugün çatu muayenesi oldum doktorum bir cm acıklık var dedi beklicz ddi eğer persembe carsamba gunune kdr gelmezse suni sancıyla normal doğum yapalm ddi kafama takılan muayeneden snra lekelenme olur ddı kalktıgımda da muayeneden dolayı kalktıgım yerde birazcık kan vardı doktorum normal ddı bir saat snra lavaboya gırdıgımde adetteki gbi azcık kan vardı ama kçük tuvaletımı yapdıgımda da sizden yaşayan var mı böyle bir durum