Fatma7666 an itibariyle 31olduk hicbirsey yapmadım bayramdan sonrayı bekliyorum.2.olunca böyle oluyor sanırım.abisinin kıyafetlerini giydirmeye dusunuyorum dünyanın kıyafeti var haliyle çabuk büyüyorlar ve çok kullanılmiyor birtek hastane çantasına koyacaklarınmi sıfır almayı planlıyorum hayırlısı insallah