Burcu4135 Asyaa02 ne güzel :) siz normal dogum mu yapacaksınız? Benim sezeryan olacagı icin sanırım 10 gün önceden olacak.
Asyaa02 Burcu4135 evet benim de sezaryen olacak. 2 hafta önceden alırım dedi doktor. Sağlıkla doğsunlar inşallah
Selenaslan01 Fatma7666 odası hastane çantam kıyafetleri herşeyi hazır heyecanla bekliyorum minigimi. 🐣🌼
Iremsude 32+1 hazirliklar bitmis durumda agustos sonu eylul basi gozukuyor dogum zaman gecmeye basladi cabucak gecse de oglusuma kavussam diye bakiyorum sicaklarla ve bel agrisi bizi cok zorluyor
Fatma7666 Pamugunannesi1 Amin sağlıkla sıhhatle gelsinler bende alıyorum bişeyler arabası duruyor leğen falan daha aklıma gelmiyor ☺️Arabayı yoyko iyi diyolar ama siz hangisinden aldınız?
Pamugunannesi1 Fatma7666 Ben Kraft lima aldım canım çok istiyordum hepsiburadada 300 tl indirimi yakalayınca hemen kaptım 😅 Yoyko nasıl bilmiyorum canım birşey diyemeyeceğim 😌
Fatma7666 3MelekAnnesi3 Hadi bakalım sağlıkla gelsinler sıhhatli olsunlar önemli olan o 🥰Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🤲
Fatma7666 eylusko umarım zamanında gelir korkmayın siz sağlıkla alacağız Allahın izniyle hepimiz kucaklarımıza evlatlarımızı hep güzel düşünün 🥰🤲 benim de eksikler var yavaş yavaş tamamlıyorum işte 🥰