istanbulluanne Deletedmom82 Yaa tekirdağ merkz mi. Instagramdan da takip ediyorz birbirimizi bende tekirdag 😊
mucizem61 bende burdayım kızlar 18.4 haftalik olduk baya sıkıntılı geçti bizim dönem allahtan mide bulantısı kusma kesildi oglusumu 16 haftadan beri hissediyorum aralık 6 bizim doğum ama büyük ihtimal daha erken olcak rabbim helimizinkini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah
mucizem61 Hdamla üzülme cnm genelde 20.haftadan sonra hissedilirmis benimki biraz yaramaz galiba erken gösterdi kendini
Hdamla mucizem61 son kontrolümde 1 hafta önce dr 1-2 haftaya hissedersin demişti ama bekliyorum hala bir şey yok biraz tedirgin de oluyorum sizlerin dedikleriyle kendimi rahatlatıyorum da 😊
Sevgiii5453 Slnmlh merhaba bir gece ben de sol böbreğimden ağrı çektim. Kum dökmesi gibi ani gelen ağrılar oldu ama sonra geçti. Suyu bol için🙏🏻
fatos2404 Deletedmom82 bizde varız 🙋18+3 son gün 6 Aralık dedi doktorum ve bir oğlum olacak Allah'ın izniyle 🙏😍
Sevgiii5453 Merhaba arkadaşlar. Sanırım bende aralık annesi olacağım😊 ilk günleri görünüyor. Merak ettiğim bir şey var siz de nasıl sormak istiyorum. Benim tahlillerimde önce troid hormonu yüksek çıktı ilaç kullanırken bir de iyot eksik çıktı bir ilaç da ona verdiler. Şimdi de karaciğer enzim yüksek çıktı doktorum demir ilacımı kesti bi süre. İlaç kullanmak istemedikçe çıkıyor bir şeyler. Benim durumumda olan var mı ?🤔
Firstmommy Bende 16+1 im ve 22 aralık gorunuyor dogum tarihi bebegimin.Benimde oglum olacak 💙💙 herkes hissetmiş hemen hemen bebegin hareketlerini ama maalesef bende kıpırdama bile yok🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ultrasonda inanılmaz hareketli ama ben hiç bir sey hissetmiyorum.
Meltem_goksenin Firstmommy ben de 16+1 im😊 ama cinsiyetimizi bile bilmiyoruz daha🙄 ben de hissetmiyorum ayrıca hareketleri..20 .hafta da anca dediler
Honeybaby Bende 18+2 im. Yaklaşık 1 haftadır hissediyorum oğluşumu yorulduğumda daha sık oluyor sinirleniyo heralde diyorum 😄😄😄
SerkanSinemne Busu48 ayy hadiya canım benimde oglum olucak bende aralık 8 debklıyorum allahım saglıkla buyutmeyı nasıp etsın