Deletedmom434 SerkanSinemne bende 19 haftalık hamişim doktor ultrasonda banada 8 aralık dedi de ondan sordum 😊
Meltem_goksenin Firstmommy ben de 16+1 im😊 ama cinsiyetimizi bile bilmiyoruz daha🙄 ben de hissetmiyorum ayrıca hareketleri..20 .hafta da anca dediler
Bebegimibeklerken__ Deletedmom434 ay evet ya 😍 16 gün önce 3’lü test istedi doktorum. Onu yarın göstericem bilmiyorum ki hangi aylarda giriliyor detaylıya? Devlet yapıyor mu acaba? Sen ne zaman gireceksin
Deletedmom434 Bebegimibeklerken__ ben 2 defa giricem biri yarın biri 23. Haftamda yarınkini kendim özel yaptırıyorum
Anneyimmm Slnmlh 16.haftadayim galiba hissediyorum.gobegimin altinda bazen bi baskinlik.agirlik olusuyo bide cok hafif seyirmeler
Anneyimmm Deletedmom434 tam olarak nasil bi his bende hissediyorumda bebek hareketimi bahirsak fan mi bilemedim
Deletedmom434 Anneyimmm küçük küçük pıtpıtlar şeklindeydi 16. Haftamda şimdi 19. Haftamdayım daha sert hissediyorum
Seymamurduk Bende 16. Haftamdayım ikinci hamileliğim olduğu için ben erken hissedenlerdenim galiba. Bu haftaya kadar karnın bir köşesine yerleşip top gibi oluyordu sertleşiyordu bazen öteki köşeye gidiyordu bazen aşağılara inip kayboluyordu. Bir kaç gündür de ufak ufak tekme gibi bir hareketlilik var kıpırtı gibi 😊