Ugurhilal Yeppudaa ben 80 kilo olurum doğuma kadar belki 85 bile yolu var 🤭 M benden aldım inşalalh olur hala kendimi zayıfcacık görüyorum. 😁
Ruyasusam Yeppudaa erkek için olan depend var onun kalıbı daha geniş olmazsa xl bide ona bakabilirsiniz 😊🍀
Ruyasusam Yeppudaa Ay internetten sipariş verin o işteyken gelir🙈😅 sonra paketten çıkarır çantanıza atarsınız 🤭
Dilek-Can Yeppudaa Ben 75 ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim xl aldım alttan bol geldi beli iyidi sıkma falan olmadı çok rahattı beden tablosuna göre bakın alın
en_guzel_emanetlerim Yeppudaa ben 73 kiloyla doğum yaptim xl aldım sıktı bile beni siz keşke xxl alsaydınız
Yeppudaa en_guzel_emanetlerim bazıları şu diyor bazılar bir büyük alsaydın diyor .bir büyük yoktu iste
en_guzel_emanetlerim Yeppudaa 53 kiloyla hamile kaldım 73le doğum yaptim düşün artık xl aldım sıktı baya lastik kısmı normal doğum yaptim iyiki yoksa sezaryen olsa depend çok zor olurmus
Didonutella Yeppudaa benim de popom büyük ondan xl aldım 🤣 Daha büyüğü yok zaten herhlde. Kullancaz mecbur. Bu arada hamileyken 100 kilo şişko değil normal bence kendinize öyle demeyin 💋